fredag 5 juli 2019

Finservice på Cykloteket och styrka på SATS

Ikväll blev det först en sväng till Cykloteket i Häggvik för att lämna in min Trek TopFuel 9.9 på lite finservice inför kommande SM i Östersund om ett par veckor.

Jag brukar meka allt själv men nu har jag haft så mycket jobb så jag har helt enkelt inte hunnit med. 
Jag är ju väldigt pedant med mina cyklar och vill ha allt justerat till perfektion. Då är det skönt och veta att det är grymma mekaniker på Cykloteket som kan ta hand om min pärla nu när jag inte hinner.

Sen bar det iväg till SATS i Sollentuna för att styrketräna lite. Nu när det inte varit några tävlingar för mig har jag passat på att styrketräna lite.
Jag brukar få lite längre återhämtningstid av styrketräning då jag inte är så van vid det.
Tycker det är svårt att kombinera med tävlandet. Men jag tror det är bra träning som behövs för att fä lite allmänstyrka.

Blev lite ben och coreövningar som vanligt sen körde jag axlar också.

Inga kommentarer: