onsdag 10 juli 2019

Trek:en i toppskick. Tack Cykloteket

Det börjar närma sig SM i Östersund. Min Trek TopFuel 9.9 blev klar ifrån finservice på Cykloteket i Häggvik. Stort tack för att de kunde fixa den snabbt.
Nu går den som tåget igen.
Som vanligt så är det mina ben som ska komma på banan också. Materialet är på absoluta top så där finns det inget mer att göra.

Tänkte ta en sväng till Fiskartorpet igen och öva på hoppen och ta ett par snabba varv på banan där.
Får bli träning varannan dag här så jag får så mycket vila så möjligt innan SM här.

Vill vara tillräkligt utvilad när jag kommer ditt. Det är ju en hårfin skillnad mellan att köra för hårt och för mycket och bli trött eller vila för mycket och bli slapp.
Jag har haft en benägenhet och fastna i det första så jag ska försöka vila mer nu.

Inga kommentarer: