lördag 6 juli 2019

Fintvätt av bilen lek med småttingarna

Idag blev det en vända in till stan för en in och utvändig tvätt av bilen och sen våttvax på Valet Car Care. Medan de tog hand om bilen så promenera vi till Humlegården och lekte runt i parken där.
Oskar hitta ett par hoppstyltor som han tyckte var kul.

Emilia klättra runt i lekställningen och åkte rutchkana.


De leker fint trots att det är 4 år emmelan dem. Oskar är riktigt hjälpfull och omtänksam. Här har vi riktig syskonkärlek.


Sen blev det en snabb lunch på Vapiano innan det var dags att hämta bilen. Den blev riktigt fin men de hade missat på några ställen

Det ingick inte däckglans så det fixade jag själv och torkade bort det de hade missat. Nu är den riktigt ren och fin.


Blev middag hos föräldrarna i Farsta sen då jag skulle hjälpa mor min att få hem en ny dammsugare som hon beställt.

Blev ingen träning för min del idag men i morgon ska jag försöka hinna med en runda.
Får se om det blir mountainbike eller landsväg, har inte riktigt bestämt mig än.


Inga kommentarer: