torsdag 30 januari 2020

Jobbpendling och BOX

Idag blev det lätt jobbpendling. Körde den fina vägen längs Edsviken som vanligt. Nu börjar det bli ljust när jag cyklar till jobbet och idag var det även vindstilla och solen tittade fram bland molnen, riktigt skönt.


Vid lunch så blev det ett sedvanligt BOX pass. Har en kollega på en annan avdelning som jag har börjat köra med och han är riktigt stark. Kul och få bra sparring. 
Jag får ju upp flåset grymt bra med den träningen. Lite ovanliga muskler men mycket core så jag tror det kan vara till lite nytta för cyklingen också.
Men framförallt så är det riktigt rolig träning.

Blev lätt jobbpendling hem sen på andra sidan Edsviken. Riktigt fint på den sidan också men lite mer kuperat och lite roligare stigar.

Lyckades äntligen få till så att mitt blodsocker kom upp på min Garmin EDGE 1030 idag också. Jag vet att det kom med 9.0 uppdateringen som kom för någon månad sen men lyckades inte hitta den på telefonen. Nu hitta jag den på EDGE:n under telefoninställningarna och notifikationer. Riktigt skönt att få till dem så jag kan köra med den vanliga Dexcom 6 appen utan massa krångel med molntjänster och kalibreringar.



Inga kommentarer: