måndag 13 januari 2020

Nu har hela familjen sprungit

Jag hämtade småttingarna idag och vi skulle storhandla på vägen hem medan Eva var ute och joggade runt Edsviken.
Både Oskar och Emilia fick släppa på ryggsäckar och varandra idag. Oskar vill alltid ha utmaningar så han fick släppa på Emilia ifrån skolan till Centrum idag och fick lite chips för besväret.

Emilia var duktig också och tog Oskars fullpackade väska medan Oskar tog min tunga väska och jag tog all maten. Riktigt teamwork, de är starka de små liven.

Jag har ju gett mig in på att springa Arenarun den 25/1 den långa 1 mils varianten. 
När jag titta på strava hade jag bara sprungit 11 km förra året och det var i början på 2019 så det känns som det kan vara bra och få några km löpning innan racedags.

Blev en ganska lugn 5 km runda med en liten fartökning uppför Strandvägen. Känner mig riktigt stel och osmidig så det finns ju helt klart förbättringspotential.

Ska försöka få några till löppass innnan Arenarun och helst ett på en mil också så jag vet hur det känns, gärna på någon kuperad bana.

Inga kommentarer: