fredag 27 mars 2020

Besök på Danderyds Sjukhus för ett Datortomografi

Idag blev det ett besök till Danderyds Sjukhus igen. Fick en akut tid för ett Datortomografi för mina lungor. Läkarna hade sett något när jag gjorde en MR Scan på hjärtat förut som de ville titta lite extra på så inget förbisågs över min diagnos av HCM som jag hade på hjärtat.

Känns bra att läkarna utreder det ordentligt och inte missar någonting.
Jag fick inte veta resultatet än utan det kunde ta några veckor.
Jag fick dock fortsatta träna som tur var men jag fick inte köra någon maxning utan skulle hålla mig runt tröskeln och under. Var nu tröskeln är någonstans med betablockerare. Blir till att lära om ifrån nytt.

Men det är bara att hitta ett högt och jämt tempo som jag kan hålla runt timmen så blir det lagom.

Blir mycket lek och teknikträning nu tills jag får alla fullständiga resultat ifrån alla instanser på Danderyds Sjukhus så jag vet hur hårt jag vågar köra.

Inga kommentarer: