lördag 21 mars 2020

Jaha en dag till på Danderyd med Betablockerare

Det blev ytterligare en dag på Danderyds Sjukhus. Nu skulle jag få testa en dag med betablockerare. Börjar bli lite rastlös nu då vi är instängda på avdelningen och inte får gå ut då de har Coronapatienter på avdelningen bredvid nu där jag låg förut.
Så det är en korridor på ca 15-20 m som jag kan gå fram och tillbaka på. Inte mycket plats att röra sig på.

Vi har i alla fall fått öppna balkongdörren så vi har fått in lite frisk luft här.


Idag skulle de då testa betablockerare på mig så jag fick 50 mg vid lunch och så skulle läkaren fortsätta mätta mitt EKG och se om det blir någon skillnad.
Det är de här små dubbelslagen som skall bort.

Får se vad resultatet blir i morgon och om jag tvingas köra med betablockerare och hur mycket det kommer påverka träningen.




Inga kommentarer: