fredag 2 juni 2023

Arlanda Testtrack race och vårfest

Ikväll var det dags för Arlanda Test Track race igen.
Nu skulle den dock hållas på Test Track 1 banan istället för 2:an som vi alltid kört förut.
Det var lite snävare kurvor på den och lite mer backar.

Kom ditt i senaste laget då det var kö delux på vägen ditt. 
Uppvärmning blev att cykla 10 meter ifrån nummerlappsutdelningen till starten.


Idag var jag inte riktigt på banan. Jag har ju svårt när det blir lite backar då jag inte är lika stark som alla andra. 
Nu kändes det som min kurvtagning var helt bortblåst också så jag gjorde en hel del småmissar.
Åkte av efter ett tag och orkade inte dra på något då jag tänt alla tändstickor.
Rullade runt några varv tills jag blev ikappåkt. 
Sen hade jag fått tillbaka krafterna lite och orkade i alla fall ta rulle på klungan.

Fick dock inte rulla hela racet utan fick gå av med 3 varv kvar.

Sen bar det av till Retune för sommarfest. Kul och träffa lite kollegor igen.
Blev dock ganska kortvarig då jag ska köra Falkenloppet i Nynäshamn i morgon också.

Inga kommentarer: