lördag 10 juni 2023

Dag ett i Järvsö

Idag drog vi till Järvsö. Fredrik kom och hämta mig, Peter och Tomas redan vid 06:00 så vi skulle hinna köra hela dagen där 

Vi kom upp lite innan 10 sen var det bara att byta om lite snabbt och börja köra.
Vi började som vanligt och mjuka upp oss lite på Barbro.
Sen var det dags att testa på de svårare banorna. Blev en del mekande först då jag hade alldeles för mycket luft i framdämparen och lite för snabb retur.

Vi testade Kristin och där skulle Roger ta stendroppet. Den såg riktigt brant men var ganska jämn och fin så jag tror som vanligt att det mesta sitter i huvudet där.


Vi tittade lite på Lite för Liten också som har ett regällt hopp på slutet. Det var dock bara Roger och Tomas som vågade ta det.


Jag själv körde lite försiktigt idag då jag fortfarande känner mig ringrostig. Men det börjar sakta men säkert att släppa lite.
Vi hade grymt fint väder hela tiden så vi körde på tills liftarna stängde. En riktigt grymt fin dag i Järvsö.




Inga kommentarer: