söndag 11 februari 2024

Nu har Megamon fått pedaler och ett flaskställ

Blev väldigt kort träning idag också. Var påväg ut först efter mycket om och men. Hade problem med bakdäcket då jag fortfarande körde dubbat.
De har så tunna sidor så de får lätt rispor och jag kör tubless även där. Kom typ 1 km och det börja pussa längs fälgkanten av någon konstig anledning.
Pumpade upp det men tyvärr höll det inte länge.
Fick bli ett kort pass på Zwift i stället.

Tänkte jag skulle testa min nya Megamo Track AXS 00 i morgon om det är fint väder.
Hade inga pedaler eller flaskställ än till den så jag lånade ifrån min cross.


Är grymt sugen på och se hur den går. Har försökt få till sittställning så bra det går och ställa in dämparna med SAG och retur. Men det är ju först när man kör som man verkligen känner om det är rätt inställt eller inte.
Så nu hoppas jag på bra väder i morgon så jag kan ta en liten tur.

Inga kommentarer: