torsdag 9 juli 2009

Regnet tar aldrig slut.

Jag tror aldrig jag kört så mycket på rullen på sommaren som jag gjort nu. Det har blivit korta och hårda pass. Idag brände jag av 4 st 4min intervaller med 6min vila emellan.
Tyvärr blev det på crossen som har helt annan utväxling och sittställning. Då min rulle tenderar att gå lättare ju högre hastighet jag har så kan jag inte jämföra effekten nu och förut med min gamla racer som hade 53-11 i utväxling mot crossens 46-12. Crossens lager är inte dom bästa heller så den är lite tungtrampad. Har utbyteslager hemma men har inte fått tummen ur....

Skulle vara skönt att ha en värdemätare så jag kunde se hur jag ligger till.
Hade planerat att köra backinteraller från början och där är det ju bara att se på tiden om man har blivit bättre eller inte. Men jag var inte så sugen på att dra ut i ösregnet.
Jag brukar inte ha problem med regn om det börjar när jag redan är ute, men när det öser ner innan jag ens kommit utanför dörren så känns det mindre lockande.
Nu ska jag slappa och se på Ocean:s Twelve, ha det.

Inga kommentarer: