tisdag 14 juli 2009

SM i MTB börjar närma sig.....

....och jag laddar upp i jordgubbslandet och kopplar av tankarna. Ska bli riktigt gott med söta färska jordgubbar.

Sen har jag varit på Live it och förbrukat min fina avgångspresent som jag fick av mina kära kollegor på HP. Dom vet verkligen vad jag gillar. Så nu den 29 Juli så drar jag i väg för lite aerobaticflyg, hur coolt är inte det på en skala?? Får verkligen tacka mina gamla kollegor för det, det kommer bli ett minne för livet kan jag lova.

Så här kommer det se ut när jag flyger runt sen.....;o)


Drog till föräldrarna på kvällen med Eva för att fixa till frillan så jag ser respektabel ut till SM. Sen blev det middag med hemlagad strömming som jag, Eva och farsan hade fiskat upp igår vid Nacka strand.
Nu blir det till att slappa ett tag och förbereda inför resan imorgon.

Inga kommentarer: