torsdag 3 juni 2010

Nytt rekord på Fiskartorpsbanan igen.

Bara 2 dagar efter att jag skrev mitt lilla delmål så klara jag det. Kanske inte helt då jag bara körde 3 varv idag men medeltiden blev precis under 9 minuter så det får jag vara nöjd med.
Det blev som sagt 3 hårda varv på Fiskartorpsbanan och mina tider blev.

Tid Snitt Max
9:02 164 169
9:00 169 173
8:55 172 176

Jag har ju lite kvar till Mickes tider kan jag lungt säga men det är på rätt väg i alla fall.
Jag får klaga på att jag körde träningshjulen och hade all packning med mig när jag körde annars hade alla tider varit under 9min;o)

Det är mycket som händer i Stockholm nu också. I tisdags när jag körde vid Fiskartorpet så var det Vårruset med hur mycket folk som helst.
Idag när jag skulle hem från träningen så var tydligen AC/DC här i stan och skulle spela på Stadion.
Det var kö ända ner till Östermalmstorg, snacka om att dom fortfarande drar folk. Tänk om det kunde vara en sån folkmassa på cykeltävlingarna fan vad coolt det skulle vara.

Nu i helgen är det Stockholm Marathon också och Smaka på Stockholm som vi var på igår håller på veckan ut. Snacka om att det fixas många stora grejer på den här veckan.
Luma GP och Falkenloppet går i helgen här i Stockholm också så det är verkligen fullt upp

Inga kommentarer: