lördag 12 juni 2010

Tur i oturen min nummerlapp till Lida loop höl på att blåsa bort

Var till Lida för att hämta numerlappen för Lida Loop. Passa på att testköra första loppen och diagonalen på andra loppen och det var skapligt torrt trots gårdagens regn. Det är nog det stormiga vädret som torkat upp det mesta så snabbt.
När jag kommit hem så fick jag för mig att städa ur bilen lite och la kuvertet med numerlappen i baksätet.

När jag var klar så såg jag inte kuvertet och tänkte att jag la säkert ner den i väskan.
Gick upp och tvätta cykeln och åt middag sen skulle jag fixa till nummerlapparna men kunde inte hitta den. Rev nästan ner halva lägenheten men den var helt borta.
Satte mig och fundera och kom inte på att jag sett den sedan jag la den i baksätet.

Gick ner till bilen men där var den inte. Började gå runt bilen och titta och då hade den lilla jäkeln blåst bort och ner i slänten ca 25m från bilen.
Snacka om tur att den inte blåst bort helt och hållet. Nu kan jag sova lugnt igen....

Inga kommentarer: