torsdag 24 juni 2010

Sollerö SM Landsväg

Då var vi framme vid Gesundaberget där i ska bo inför SM i Landsväg i morgon. Har hunnit och cykla ett varv på banan också. Det tog exakt 1 timme att ta sig runt på den 34,5km långa banan. Då blev det i distansfart med 3 st 1min intervaller och sen dra på lite uppför Gesundabacken. Det är 6 var som ska köras i morgon så det blir lite över 20mil som vi ska fräsa på. Blir inte lika många höjdmeter som i vanliga fall. Fick 235höjdmeter på varvet när jag körde. Det var Gesunda som var den största backen sen fanns det en halvlång och seg innan man vände tillbaks och sen var det målbacken som hade några höjdmeter.

Passar mig lite bättre och jag hoppas jag kan hänga med skapligt bra i Gesundabacken så att jag kan sitta med huvudklungan, det skulle vara skönt.

Nu är jag och cykeln klar
och vi har till och med hunnit se på utsikten lite också.

Inga kommentarer: