måndag 28 mars 2011

Styrketräning med Eva och Oskar

Eva och Oskar kom på besök till jobbet idag. Det blev lite styrka på det lokala gymet.
Oskar var med och körde också, han ska ju bli stark och fin som pappa.... Oskar kör armhävningar
Han försökte sig på maskinerna också men likt Monarken så var dom för stora också. Oskar kör framsida lår
Jag försökte mig på 120kg på knäböjen igen men det gick tungt idag. Fick bara upp stången 3 gånger idag, men det var efter att ha sprungit 3min på 16 km/h och 7 graders lutning och kört 4 set om 10 reps på 80 kg så explosivt jag bara kunde på knäböjen.
120 kg på knäböj
Körde lite rygg och mage som vanligt också. Jobbiga magövningar
När jag var klar så tog vi en middag på Indisk Restaurang på Essinge Brogata. Satt fint med lite käk efter träningen. Avsluta med lite nedvarvning och gick till Hornstull.
Blev runt 3 km och 6,2 km/h, ja Eva har börjat med Runkeeper också och ville så gärna testa den...:-)

1 kommentar:

Eva sa...

haha mammas lilla sötskrutt! Ja han har ju en bit kvar att växa innan han får plats i de där maskinerna ;)