fredag 8 juli 2011

Blev en sväng till Kiropraktor Magnus Carlsson idag

Tänkte det kunde vara bra att se över ryggen till Mörksuggejakten och SM så jag tog en runda till Magnus på Kiropraktorerna.eu. Det knaka en del i ryggen när han tänjde ut mig så det behövdes nog.
Känns riktigt bra nu. Har inte haft några problem med ryggen den sista tiden nu så antagligen var mina problem i vintras på grund av den nya cykelställningen och att jag inte kört i skogen under hela vintern.
Hoppas nu min form har kommit tillbaks efter den seglivade hostan och förkylningen.

Ikväll har det varit till att hämta bilen från service. Blev en dyr historia på 15000:- inte riktigt vad jag hoppades på nu inför semestern när vi skall till Canada och allt.











Har även packat hela kvällen. Vi ska ju vara iväg i nästan 4:a veckor så det har blivit en del att släppa på.
Hoppas Oskar tycker det är kul och flyga för nu skall han få sig en tur på 12 timmar.
Blir premiärflyg för den lille skruten och då blir det över halva jordklottet det första han får göra:-)
Men han är ju vann att resa nu så det skall nog inte bli några problem.

Inga kommentarer: