onsdag 27 juli 2011

Missade Kelso XC tävlingen idag.

Idag blev det hemfärd från Collingwood då vi ska sova de sista nätterna hos min morbror Jonas i Oakville. Jag hade planer på att köra Kelso XC race på torsdag då det ligger ganska nära Oakville (26 km) och är en grymt rolig bana, i alla föra årets bana. Men när jag skulle söka på nätet om tävlingen så såg jag att det var idag och att starten skulle gå 30min efter att jag upptäckte det så då var det kört. Typiskt jag som set fram emot att köra den. Men jag fick en fin promenad med Eva längs strandkanten här i Oakville istället och det kan jag inte klaga på.
Oakville
Vi fick också en glimt in i Oakvilles nya Cervelo butik. Rotor vevparti med oval klinga verkar vara standard här. Nästan varanan Cerveloracer hade det. Cervelo
Riktigt fin butik för de som vill ha exklusiva landsvägshojar. Cervelobutiken
Men ska man ha det bästa så är det såklart Scott som gäller. Det tycker i alla fall jag och PO. Jag menar se på PO han tar hellre en Scott än nappen.....:-) Scott

Inga kommentarer: