onsdag 26 september 2012

4x4 fail

Tänkte få tummen ur och hinna träna lite idag. Har ju varit en del på jobbet i veckan här så det har blivit lite stressigt.
Tog en middag och hoppa upp på Monarken för att köra ett 4x4 pass på 420watt.
Kände mig lite törstig så jag trodde jag var mätt då jag druckit en del.
Kom till första intervallen och kände mig väldigt seg och trött. Det ska ju vara jobbigt att köra 4x4 intervaller men det här var fan löjligt jobbigt redan på första.

Bestämde mig för att ta blodprov och där fick jag ju svarte på varför det gick så tungt.
Hade strax över 3 i blodsocker så det var inte så konstigt att det gick extra segt idag.



















Då det började bli lite sent orkade jag inte kliva av och käka och vänta på att blodsockret skulle gå upp och sen starta om på nytt så jag kasta in handuken.
Får försöka hinna med ett pass i morgon i stället. Det är ju trots allt lite av en vilovecka det här när jag inte har någon tävling och det är slutet av säsongen.

Något som gick bättre idag var min Älsklings uppkörning. Nu har den lilla rakaren tagit körkort.
Åhh så skönt, nu kan hon hjälpa till att köra lite också.

Inga kommentarer: