fredag 21 september 2012

Ladd inför Maxtest på GIH i morgon

Blev bara lugn jobbpendling med racern idag. Hade tänkt sprätta upp för Gröndalsbron norrut på väg till jobbet för att väcka benen lite gran och sno förstaplatsen på Strava.
Jag har ju tagit en förstaplats alla gånger jag har använt Strava så jag tänkte det skulle var kul att fortsätta i den andan.
Det var knappt några som gick eller cykla på bron så det började bra. Men av de få som kom så lyckades de såklart tajma att korsa varandra precis när jag kom så det sket sig med att ta den tiden.
Ligger fortfarande 2:a med en svag insats så det ska nog gå att ta senare.
Ja det är småt beroendeframkallande det här. Bra när jag ska hålla uppe farten lite.
Konstigt nog har ingen lagt in ett segment på baksidan av Nybohovsbacken.
Försökte göra det men det verkar inte gå när jag inte kör Premiumvarianten.
Någon som vill lägga in den kanske? Banbeskrivningen finns här.
 
Blev lugnt på hemvägen. Ska köra ett maxtest på GIH i morgon så jag måste vara utvilad och fin så jag kan köra skiten ur mig. Får se var det blir för syreupptag för mig. 


Inga kommentarer: