torsdag 6 september 2012

En snabb CX runda i Sköndal och klippning

Blev lite övertid på jobbet idag så jag kom iväg lite sent.
Gasa på till Sköndal och han lagom till första heatet.
Vi blev 5 styckna som skulle köra 3x3 varv.
Jag var uppvärmd och klar när jag kom ditt så jag tog första heatet strax förre Hans Mård.
Vi körde på runt 3:10 per varv så det gick skapligt snabbt.
På andra hade jag blivit lite mör så Mård drog iväg redan på första varvet och fick en lucka på ca 70-80 meter till mål.
På tredje så testa jag att köra på riktigt lätta växlar och lyckades hänga på Mård i 2 varv innan jag fick släppa lite. Ovanligt att jag kör bra på lätta växlar, har alltid gott på tyngre förut både på MTB:n och Monarken speciellt när det ska gå fort men inte idag.

Stressa sen vidare till Farsta där jag fick en god middag hos mina föräldrar och fick frisyren tillfixad.
Nu är jag lite snyggare och mät och belåten.

Inga kommentarer: