fredag 7 september 2012

Lite vila innan Kompiscrossen

Jag skulle ja ha vilovecka den här veckan men har redan hunnit med 2 träningstävlingar på crossen och planerar att köra Kompiscrossen på söndag ute vid Stora Skuggan.
Det är ju så förbannat roligt att köra cross. Korta snabba tävlingar med mycket kurvor och inte så mycket backar, det verkar passa mig ganska bra.

Får se hur mycket crosstävlande det kommer bli för mig i CX-cupen.
Många tävlingar är ganska långt borta och jag har inte så mycket tid till att resa nu så det mesta blir nog att köra Kompiscrossen och de andra träningstävlingarna runt om i Stockholm för att behålla formen och inte bli för fett.

Men idag har det faktiskt blivit hel vilodag från träningen, det var ju som sagt vilovecka så jag kan ju inte vara ute varenda dag.
Nu är det Hancock på TV så den ska jag se.

Inga kommentarer: