måndag 5 maj 2014

Schwalbe däck, Shimano XTR skiva och Ritchey WCS carbon saddelstolpe till salu

Har lite Schwalbe däck till salu.
Ett par helt nya Schwalbe Ultremo ZX 700x23C V-Guard ny i kartong. Nypris ca 300:- säljer dem för endast 160:- styck.
1 st Schwalbe Ultremo HT tubdäck 700x22mm RaceGuard ny i kartong. Nypris ca 600:- säljer den för endast 250:-
1 st Schwalbe Furious Fred Race Star 2,0 för 29" helt ny. Nypris ca 420:- säljes för endast 200:-
1 st 180mm Shimano XTR skiva med centerlock helt ny. Nypris 500:- säljes för endast 250:-
1 st Ritchey WCS Carbon sadelstolpe till Scott FOIL ram. Nypris ca 1500:- säljes för endast 350:-



















Det var allt för den här gången. Blev lite återhämtningsrunda idag. Cykla till och ifrån jobbet. Hade bestämt mig för att ta det riktigt lugnt så jag körde i civilkläder bara för att veta att då kan jag inte dra på. Vill ju inte komma svettig till jobbet utan ombyte.
Hade passat på att stansa mina nya Continental RaceKing däck på Miche 988RR hjulen.

De var grymt lätta och få på och det behövde bara en vanlig pump för att fylla upp dem.
Dock så läcker de lite fortfarande så jag för köra in dem lite mer så att de håller tätt till Billingeracet i helgen.

Inga kommentarer: