torsdag 22 januari 2015

Oskar fridyker i Vilundabadet

Idag har det varit fullt upp. Vi har kommit fram till ett namn till lillan, efter en del dividerande så bestämde vi oss för Emilia. Vi hade lite namn att välja på men hon såg mest ut som en liten Emilia så det fick det bli.













Vi hade BVC besök också där Emilia blev invägd och vi fick lite information om vaccinationer och lite annat.
Jag hade lovat Oskar att vi skulle gå och bada så vi tog en vända till Vilundabadet.  













Åka vattenrutchkanor är alltid populärt. Både stora och lilla skulle testas ett antal gånger.













Stora ville han inte åka själv den här gången och lika bra var det då jag var ensam med honom idag.



Oskar brukar dyka ganska mycket men nu när jag hade en kamera med mig ville han dyka hela tiden. Han är en riktig linslus den där lilla Oskar. Han höll sig nere under vattnet ett ganska bra tag också. Det kan nog bli en fin fridykare av honom om han vill. Fick det här lite småsjuka fotot på oss, såg lite roligt ut tycker jag,













Oskar tyckte det var kul och hänga på min rygg när jag dök också så det fick bli några vändor i bassängen.













Hoppa ifrån kanten var också något som var kul.






















Efter nästan 2 timmar simmande så fick jag dra Oskar ifrån bassängen för han ville fortsätta simma hela kvällen. Men både han och jag började bli hungriga så det var dags att åka hem för middag.

Inga kommentarer: