onsdag 7 januari 2015

Rekord för året

Blev lite löpning idag. Gick rekordlångsamt till jobbet då jag lyckades få hammaren igen.
Blev nog lite väll insulinkänslig av gårdagens distanspass så blodsockret åkte ner lite för mycket.

På vägen hem var det tvärt om. Då lyckades jag sätta den snabbaste tiden sen jag börja springa i höstas trots en hel del snö som gjorde det halt.
Fick tiden 17:19 vilket är under minuten ifrån mitt personliga rekord som jag satte i sommras när det var barbacka och jag sprang med shorts och T-shirt.
Det får jag vara riktigt nöjd med. Det verkar som jag har kommit tillbaks lite för nu kör jag bra igen efter ett långt distanspass som jag brukade göra förut. Efter föra distanspasset så var jag inte lika pigg dagen efter så förhoppningsvis går det åt rätt håll.
Får se hur det känns i morgon.
Planerar att cykla ute i morgon om det inte är för risigt väder ute.

Inga kommentarer: