onsdag 23 september 2015

Intervalldag blev slappardag

Planen var att köra 10x30 sekunders på Strandvägen ikväll. Hade tagit fram kläder och fixat cykeln för att kunna komma iväg snabbt men det hjälpte inte.

Hade tänkt komma iväg innan det mörkna men jag hade för kul med de små liven så tiden drog iväg. Var hos Celine och Felicia med Oskar och Emilia och de lekte så bra ihop så det ville jag såklart låta dem fortsätta göra.

Lekte runt så mycket så när jag kom hem hade jag ett blodsocker på 2,1.

Blev till att äta en stor middag och då hade det redan hunnit bli mörkt.
Det är trots allt lite lågsäsong nu så jag valde att ta det lugnt och slappa istället.

Har inte sovit så mycket sista veckan här så det var ganska skönt att inte göra någonting.

Blev till att se på Partaj och Kaffe Bärs i stället.


Inga kommentarer: