fredag 11 september 2015

Ladd inför Hammarby Hill XC och XCM SM vid Ånnaboda

Idag har jag försökt ladda upp inför helgens drabningar. Först är det Hammarby Hill XC i morgon med start kl 12:00. 45km skall köras på tekniska och roliga stigar.
Lyckades faktiskt vinna den tävlingen förra året, får se hur det kommer att gå i år. Har tyvärr inte ens hunnit testa banan i år trots att det är hemmabana.

På söndag så är det XCM SM i Ånnaboda. Har nog inte kört långlopp där sen det hete Hotline Loppet i slutet av 90-talet tror jag det var. Vad jag kommer ihåg så fanns det en del backar där och riktigt roliga stigar så jag hoppas det kommer bli kul.
 
Ser ut att bli en hel del snabbingar som kommer, det är ju trots allt SM. Här har vi startlistan för söndagens XCM SM.
 
 
Har mest tagit det lugnt med familjen idag. Var ute i parken med Oskar och Emilia och lekte.
På kvällen blev det till att hämta CRT Bussen då jag skall köra den till Hammarby Hill XC i morgon.
 
Lyxa till det med mat på Spice på kvällen då jag inte orka laga någon mat. Skulle ju hinna med och packa inför helgen också.
 

 
Nu är allt pakat och klart och det börjar bli dags att gå och lägga sig.

Inga kommentarer: