onsdag 19 april 2017

Dags att rasta min Epic FSR DI2

Idag blev det ett kort pass på kvällen med min Epic FSR DI2. Dags och köra in den ordentligt nu. Blev 4 varv på Blå Spåret vid Törnskogen. Körde varanat lugnt och varanat hårt.
Är torrt och fint som vanligt på Blå Spåret och det är ganska uppkört och fint också.
 
Kändes nästan lite ovant att köra i skogen igen efter nästan 2 veckor på racern. Gjorde lite misstag i början och kände mig allmänt seg idag. Av någon konstig anledning hade jag träningsverk i vaderna också. Vet inte vad det kommer ifrån då jag varken har sprungit eller styrketränat de närmsta veckorna.
Blev inga rekordtider idag. Brukar ligga på 7:30 ungefär när jag kör på. Nu blev det 7:49 var inte helt på G idag.
 
Tänkte jag skulle testa Flowridebanan på vägen hem. Det verkar som någon varit där och krattat för den var grymt snabb och fin. 
 
Tyvärr så låg fortfarande det stora trädet omkullvält på slutet av banan så det inte gick att köra det tänkta spåret. Hade varit kul att försöka sätta någon tid där nu när resten av banan är så fin.

Inga kommentarer: