tisdag 4 april 2017

Thule Roundtrip Pro XT med en S-Works i

Tänkte jag skulle vara i tid för en gångs skull så jag startade att packa ner inför Mallorca resan redan idag. Jag brukar ju köra det natten innan och det blir alltid stressigt då det alltid tar längre tid än väntat.
Fick bli till att packa ner min nya S-Works Tarmac Dura Ace. Har inte ens hunnit köra något på den så det kommer bli spännande och komma ut på grönbete på Mallorca.
Nu fick jag testa att packa i min nya Thule RoundTrip Pro XT också.
Den har ju en riktig smidig ställning att sätta upp cykeln på som håller allt på plats.
 
Väskan hade smarta skyddsplator och klickfästen som det bara var att trycka ner cykeln i så det gick fort att få ner den i väskan.
 
Det jag saknade lite som min gamla väska hade var att den var högre. Nu var jag tvungen att ta av sadelstolpen för att kunna få igen blixtlåset och den var lite i kortaste laget också, fick precis in styret.
Men den känns grymt stabil och är lätt att rulla så det kommer bli fint det här.

Inga kommentarer: