måndag 24 december 2018

God jul

Idag tänkte jag först ta ett litet distanspass på morgonen för att göra plats för all julmat. Men det fanns en del att göra här hemma då våra föräldrar skulle komma till Kalle Anka.
Fick bli mitt längsta pass på typ 15 år på Monarken istället då det var lättare.
Fick bli ett 2 timmars pass med Sufferfest.
Av någon konstig anledning så ville inte inte mitt blodsocker vara med idag. 
Var hög på morgonen 2,5 timme innan start och tog bara insulin för att få ner den. Sen käka jag en ordentlig frukost men trots det så sjönk blodsockret som en sten och då hade jag ändå sänkt basaldosen med 35% 2 timmar innan.


Fick ta 2 pauser och käka under passet och drog totalt i mig 3 stora flaskor sportdryck, 1,5 packet druvsocker och ett litet packet russin och var fortfarande hungrig när jag var klar.

Men nu ska det bli Kalle Anka och en massa julmat, tur att att jag är hungrig så jag kan äta lite med gott samvete.
God jul på er nu ska det bli mys med familjen och våra föräldrar.



Inga kommentarer: