lördag 8 april 2023

Extremfabriken och PSVR2

Idag blev det en sväng till Extremfabriken med Oskar, Teo och Ryan.

Blev ett riktigt långpass där och vi körde på i över 3 timmar.

De var grymt duktiga och tog sig över riktigt svåra hinder.

Jag hängde med så gott det gick och klättra runt och jaga de små liven.
Han bli ganska trött själv och lär säkert få skön träningsvärk om ett par dagar här.

På hemvägen blev det en sväng till Elgiganten där det blev ett spontant köp av nya Sony Play Station VR 2.

Det var grymt bra grafik i spelen och riktigt bra känsla.
Det är mitt första VR men jag har testat några varianter förut.
Den här var helt klart bäst hittills. Var dock riktigt ovant att köra och det blev lätt att jag försökte sträcka mig efter grejer men inte riktigt nåde fram eller hittade rätt knappar.





Inga kommentarer: