söndag 3 mars 2013

Blev 4 timmar distans på skogsstigar

Ville inte köra någon landsvägsrunda idag då jag tycker det är ganska tråkigt att göra det själv på mountainbiken.
Då jag inte hittat så mycket stigar här i Sollentuna så kändes det som det var dags att börja leta lite
Jag snurrade ut mot Edsviken och hittade lite småstigar och tillslut hamna jag vid Enebyberg.
Där fanns det en hel massa stigar och grusvägar.
Jag snurra runt jag vet inte hur många varv.
Det fanns många olika kombinationer så jag kom ut på samma spår ganska ofta men ifrån olika hål och kanter.
Det blev en hel del snurrande som ni kan se här på Stravasegmentet
Det var ganska tungtrampat och på en del ställen fick jag till och med trampa utför för att inte stå still.
Tungtrampat
Blev ett varv runt Rosjön också. Tänkte det kunde vara kul att få sladda runt lite också.
Rosjön
Fick ihop 4 timmar och 168/140 i max och medelpuls med 3502 kalorier brända enligt klockan.
Gick dock inte så snabbt i den tungtrampade snön, fick bara ihop 62,4 km. 

Inga kommentarer: