tisdag 5 juli 2016

Löpintervaller till Gullmarsplan

Idag fick det bli ett kort löppass på lunchen med ett par kollegor ifrån Retune som också jobbar på H&M tillsammans med mig.
Kul och få komma ut och få lite alternativträning.
Jag har ju inte sprungit något på bra länge och visste inte hur chockade mina ben skulle bli.

Vi sprang till rederiet nedanför Gullmarsplan och jag körde lite backintervaller på vägen ditt.
Victor och Peter vände sedan tillbaka medan jag sprang upp till Gullmarsplans T-bana och ner igen.

Sen var det bara att försöka jaga ikapp dem.
Victor och Peter var snälla och hade väntat lite så jag kom ikapp till den näst sista backen och då hade jag fått ta i ganska ordentligt så det var bra.

Vi stannade till en kortis på utegymet innan det var dags att varva ner på väg hem sista bitten.
Blev strax över 7 km så det kommer kännas fint i morgon tror jag.

Kul med lite alternativträning och få komma ut med kollegorna och köra lite.

Inga kommentarer: