tisdag 30 maj 2017

Vilodag

Var fortfarande trött idag så det fick bli en till vilodag. Regnet gjorde mig inte mer sugen heller på att köra något så det fick till att bli hemma och ta det lugnt istället.
Blev lite styrketräning med barnen istället. Oskar hade tydligen fått träna på förskolan idag så vi fick gå igenom alla övningar han gjort. 
Sen ville både Emilia och Oskar klättra på mig så där fick jag lite gratis bålträning. De är roliga de små liven när de klänger runt på en. De älskar och klättra runt på en och jag tycker det är skitkul att slänga runt dem. 

Emilia har skapat någon ritual innan hon går och lägger sig där hon tycker att jag ska slänga henne i sängen hela tiden innan hon somnar.
Hon kommer springande till en superglad och säger flyga och pekar på sängen. Hon är för rolig.
 

Inga kommentarer: