tisdag 23 maj 2017

Fiskartorpet och Djursholms Slotts Grand Prix

Idag blev det lite hårdkörning. Körde med Jonathan till jobbet och det blev halvhårt på sina ställen. 
På väg hem skulle det bli Fiskartorpet ett par varv med Stefan men han fick tyvärr förhinder. Själv blev jag sen ifrån jobbet då vi hade en del uppdateringar som skulle ut så jag kom iväg sent också. 
Blev bara ett hårt varv på Fiskartorpets nya långa bana.
 
Vet inte vad som hänt med min Strava på senaste tiden men den verkar inte registrera så många Segment längre. Fick ingen tid den här gången heller runt Fiskartorpet. Var nog ingen rekord tid tror jag blev nog runt 18:30-19 minuter eller något liknade.

Hade missat att det var Stockholms Cup på landsväg idag också då det var Djursholms Slotts Grand Prix som gick av stapeln.
 
Var en hel del cyklister ute och körde. Synd att jag missade det men jag hade nog haft svårt att hinna till starten i alla fall.
 
Nästa vecka så är det tempo med linjecykel. Undrar om jag ska försöka hinna köra den så jag får lite träningstimmar på racern också.

Inga kommentarer: