torsdag 18 maj 2017

CRT möte och fincykling

Idag blev det lugn cykling till jobbet på min vanliga bana runt Edsviken och runt Hagaparken längs vattnet. Var lite ruggigt väder och lite småregn så jag tog den fodrade vindjackan. Blev lite i varmaste laget speciellt när jag skulle hem och solen tittade fram.
Vi hade CRT möte i Täby på kvällen också så jag cyklade ditt med Stefan. Blev lite snack om matrial och vart vi är på väg och börja planera inför 2018 redan, måste ju vara några steg i förväg.

Blev en fin runda hem när mötet var klart sen i solnedgången. Det är riktigt vackert runt Edsviken när det är tort och fint.
 
Körde lugnt hela vägen hem och försökte lära mig att köra på bakhjulet lite. Hade ju som mål att klara 100 m förra året men jag kom bara till hälften ungefär så det är kanske dags att ta tag i det nu igen.
 

Inga kommentarer: