fredag 9 mars 2018

Maxstyrka och finmiddag på Le Rouge i gamla stan

Idag blev det maxstyrka på jobbet igen. Började med marklyft där det blev 150kg i 5set om 4 reps. På knäböj blev det 140kg i 5x4.

Blev vanliga coreövningar på det som vanligt.
På kvällen så blev det finmiddag med Eva på Le Rouge utan barnen den här gången. Skönt och få käka i lugn och ro för en gångs skull.
Var riktigt god mat där.

Jag avslutade friskt med att testa kaffe för första gången på flera år. Har aldrig gillat kaffe för de få gånger jag testat förut har det smakat skit. Men nu när vi var på en liten finare restaurang tänkte jag att jag skulle testa och se om det var någon skillnad.
Det var helt OK och det smakade klart bättre än det jag smakat förut men jag håller mig nog till te i alla fall.

Mätta och belåtna blev vi och det var lagom mycket mat för mig som försöker hålla vikten nu.


Inga kommentarer: