tisdag 17 december 2019

Besök på Cykloteket corestyrka och Zwift

Idag blev det först corestyrka på jobbet innan lunch. Körde som föra veckan 2 corepass ett Bootylicious och ett Absolution. Riktigt grymt för både mage, rygg och ben.
Sen blev det ett besök på favoritbutiken Cykloteket i Häggvik.
Blev ett trevligt möte med roliga planer inför 2020 med Martin. Fick också min vintercykel servad av mästermecken Jonte.


Grymt och ha en serviceminded cykelbutik med bra utbud på gångavstånd ifrån hemmet.
Blir så mycket lättare när jag behöver få någonting gjort snabbt.

Efter det så blev det test av Zwift. Mitt konto på Sufferfest hade gott ut så jag tänkte jag skulle testa på Zwift då det är så många som kör det.

Det finns både träningspass och tävlingar där som man kan köra så det kan vara kul och testa något nytt.
Får se vad jag fortsätter med efteråt.

Verkade som Zwift drog mycket mer batterier på iPaden och jag hade lite svårt hitta banprofil på det jag körde. Kan ju vara kul och veta hur hur långa och branta backarna är som man ska kört.
Finns säkert någon inställning för det men jag hittade det inte när jag fippla runt i alla fall. 



Inga kommentarer: