tisdag 31 december 2019

Gott nytt år på er

Nu börjar det närma sig slutet för 2019 och jag vill passa på att tacka mina samarbetspartner som gjort att jag kunnat åka runt och tävla så mycket som jag gjort i år.
På MTB har jag fått grym hjälp ifrån 

Och 

Det är på MTB jag tävlar mest och utan deras hjälp skulle jag inte kunna hålla på i den utsträckning jag gjort nu. Cykloteket och Trek har försett mig med Top of the line produkter rakt igenom allt ifrån cykel, kläder reservdelar och utomordentlig service.

Nytt för i år var att jag började köra landsväg och cross för Rocket Racing Sweden
Riktigt kul och få vara med i ett riktigt racerlag.
Rocket Racing Swedens samarbetspartner som gjort det möjligt är























Ett stort tack till alla och sist men inte minst ett stort tack till min familj med Eva, Oskar och Emilia som stöttat mig i vått och torrt.
De har fått stå ut med mycket och många tidiga mornar när jag ska iväg och tävla. 
Det är kul att både Oskar och Emilia tycker det är kul och cykla också. Det har blivit en hel del mil tillsammans med familjen.

Skönt och ha en familj som står ut med en.

Det har blivit sista racet för i år också. Var iväg till Alby Friluftsgård ute vid Tyresö där det var Sylvestercrossen som gick av stapeln.

Blev ett kul race i leran som vanligt där jag tampades med Ronnie stora delar av loppet.
Gjorde ett litet ryck på sista varvet där jag lyckades köra ifrån.


Kul med lite race så här sista dagen på året.


Blev stortvätt av rallyskodan på vägen hem sen så nu är den fin också.

Nu ska vi fira nyår hos Mattias och Eriqa med hela familjen. Det kommer bli mysigt.
Ett riktigt gott nytt år på er alla så syns och hörs vi nästa år.

Inga kommentarer: