torsdag 26 mars 2009

Lite vila och återhämtning.

Den här veckan vad det tänkt att ha vilovecka. Har inte gjort så mycket hittills träningsmässigt. Körde faktiskt lite Box i tisdags och sen rulla jag lite lugnt till och från jobbet igår med nya Ghosten.
Shit vilken skillnad det är jämfört med vintercykeln. Och då är inte min vintercykel en dålig en...;o)

Det känns som den är styvare och svara bättre på igångdrag. Vet inte om det är ramen som har blivit styvare än förra Lector Worldcup som jag hade för 2 år sen eller om det är dom nya Mavic SLR hjulen som är styvare. Eller så kanske det är den nya Rock Shox SID WorldCup gaffeln som är styvare en den Fox 32 F100 gaffeln som satt på förrut.
Men något är det som har fått den lite mer attakvillig och det känns bra.

Den var lite får hård i söndags när jag korkad som jag är glömt kolla trycket i däcken och körde 3 bar i skogen.
Får se hur det blir med lite mindre tryck i sulorna

Det är ju Keps Cup nu på lördag också. Vet inte riktigt hur jag ska göra med den. Keps Cup är alltid kul, men jag ska ju ha vilovecka och på viloveckorna är det tänkt att jag ska ta det lugnt På en tävling är det svårt att ta det lugnt Hummm, ska jag köra enligt plan och bara slappa eller ska jag testa Ghosten ute i Tullinge????? Svårt val det här.

I måndags så tog jag med Eva ut på middag på en gammal hederlig Kina restaurang vid Medborgarplatsen. Jag testade ett Fågelbo medans Eva körde på jätteräckor med en massa vitlök.
Vi avslutade kvällen med STAND UP istället för BIO - med GRATIS POPCORN som Stockholm Comedy Klubb presenterade på Boulevardteatern.
Riktigt kul var det. Det var bla Özz Nûjen, Jakob Öqvist, Janne Westerlund och Petra Mede som höll låda och lite mindre kända komiker. Det var en norsk gut som var grymt rolig, kommer tyvärr inte ihåg var han heter men grymt rolig var han. Han körde lite parodi på Lyxfällan i större skala..... Island ligger lite ekonomiskt i kris nu och behöver spara pengar. Flygplats behöver dom verkligen det???......

Inga kommentarer: