fredag 11 september 2009

Nu bär det av till Falun för lite MTB race

Ska hämta upp Eva och Micke S vid Sundbybergs pendeltågstation kl 16:45. Sen rullar vi upp till Falun för att inhysa lite tävlingsluft.

Jag och Eva lyxa till det med att bo på Scandic Hotell. Det är ju SM och sista stortävlingen för året så då ville jag bo lite flått och slippa tänka på att städa och laga mat.
Det är ju cyklingen jag ska koncentrera mig på och inte ranta runt och laga mat och städa. Det får jag göra tillräckligt av i alla fall.

Jag hoppas på bra ben den sista helgen. Formkurvan har gått upp dom sista veckorna här så det skulle sitta riktigt fint om jag kunde leverera ordentligt nu på lördag och gärna på söndagen också.

Men det är Bjursåsbiken MTB SM i marathon som jag satsar mest på då jag har störst chans att placera mig bra där. Men det skulle inte skada om jag kunde köra skiten ur konkurrenterna på söndag heller....;o) Nu håller vi tummarna för en bra helg här peppar peppar.

Inga kommentarer: