söndag 18 april 2010

Halva tegelstenen är borta.

Idag var jag lite mer på när det gällde tävlandet. Cykeln fungerade lite bättre idag av någon konstig anledning. Kedjan hoppade i alla fall inte av lika många gånger som igår. Jag låste dämpen också och då skickade den inte iväg mig i alla fall när det var stökigt. Men det blev fortfarande ganska spänt i skogen när det var stökigt

Det var sista tävlingen idag av Keps Cupen och det var Järfälla CK som hade en rolig banan vid Ursvik.
Gunnar var inte med idag och han var den enda som var före mig i totalen av Keps Cupen. Så hur jag än körde så skulle jag vinna bara jag kom i mål.
Pontus "Pumpen" Johansson har tagit bilden.

Jag kunde dra på lite idag men jag känner att det fortfarande fattas en del av det som jag ska klara av om jag är pigg och taggad. Nu när jag har en cykel som inte är så rolig på dom tekniska partierna så kör jag bättre uppför än utför och det säger ju en del med tanke på att jag väger som en elefant och knappt orkar ta mig upp för backarna.
Det var i alla fall mycket roligare att köra idag så jag motivera mig själv att dra på lite mer.
Jag tror jag kom 2:a idag efter Fredrich Hammarström som var någon minut före mig.

Eftersom jag tog mig i mål så vann jag totalt och fick den åtråvärda Kepsen som alla vill ha..;-)
Alltid något, nu har jag en keps till som jag kan sätta bland troféerna

Resultat från alla Keps Cup tävlingar kommer upp här sen.

Inga kommentarer: