måndag 12 april 2010

Trött dag och besök på Nordic Cycling.

Vet inte vad jag har gjort men jag har varit grymt trött och seg. Helgens tävlingar har varit korta och jag har inte tagit ut mig allt för mycket fysiskt på dom men mentalt var det nog värre när inget ville fungera.
Har tagit det lugnt idag och var och hälsa på min gamla Spårvägenkompis Patrik Markling och hans kompanjon Robert Benjour i deras nyöppnade cykelbutik Nordic Cycling på Främlingsvägen 11 i Hägersten.

Kul att dom 2 vågar ta steget utanför komfortzonen och satsa 100% på det dom tycker är kul.
Jag själv är alldeles för feg när det gäller att satsa så stort ekonomiskt utan att veta hur det kommer gå.
Jag har alltid kört på säkerhet och har sällan vågat gå utanför komfortzonen allt för ofta. Ska man komma någon vart så måste man våga satsa både när det gäller jobb, ekonomi, förhållanden och ja allt man gör egentligen.

Som dom säger inget satsat inget vunnit.
Det gäller att våga ta steget ut och jag tycker dom har kommit riktigt långt och fått en riktigt fin liten butik med en hemmatrevlig känsla och en riktigt bra hemsida.
Nu ska bara jag få tummen ur och göra något vettigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker dom har bra priser också!