måndag 5 april 2010

Vilket deppväder.

Vaknade upp till att det smattrade på fönsterrutan. Tittade ut och såg att det snöade. Vafan det är april nu, till och med jag har fått nog av snön nu. Jag orkade inte gå upp utan gick och la mig igen. Vaknade runt 12 igen och då hade det slutat snöa men det var blött och djävligt så jag ställde in bakträningen som jag hade tänkt köra. Stefan som jag tänkt köra med hade andra planer också så jag var inte så supermotiverad.
Men jag tog mig i kragen och satte mig på trainern i stället. Jag brände av 3 set om 20 st 10/20 intervaller. Det gjorde susen. Jag blev så där härligt trött och andfådd så jag har i alla fall rört på mig lite idag. Lyckades hålla över 700watt på alla intervallerna på min gamla Taxc Grand Excel.

Eva gjorde en fin film av det också. Så här kommer en liten snut alla Bigmollo style.
Tyvärr blev kvalitén asdålig då den var helt sne från början och jag hade inget bra redigeringprogram och hitta inget bra för .mov filer som kunde rotera filmen.

Jag kom utanför dörren en gång idag i alla fall och det var när jag skulle hämta upp Hjalle och Sofie här nere vid parkeringen för att dra och köpa en pizza på det lokala haket här i Sätra.

Blev en lugn spelkväll i trevligt sällskap. Nu blir det till att fortsätta slappa framför TV:n. Det är Guldfeber med Erik och Mackan. Taskig humor i min smak sen fortsätter det med 2 1/2 men bra program när man inte vill tänka allt för mycket....

Inga kommentarer: