söndag 25 juli 2010

Nu bär det av till Collingwood.

Min moster och morbror har hyrt en stuga i Collingwood som vi ska vara i en vecka nu. Ska bli riktigt kul att komma ut till landet och ta det lugnt. Det ska tydligen vara nära till vattnet så jag hoppas att det finns någon bra strand med någorlunda klart vatten. Har nämligen tagit med mig snorkel och simfötter som jag hade tänkt att få användning för.

Glömde tyvärr undervattenshuset till kameran så det kommer inte att bli några smaskiga djuphavsbilder som från Egypten.

Får väl ta mer bilder på land i stället.
Cykeln åker med också så jag får lite träning. Har inte rört mig på över 3 dagar nu. Tror det är något slags rekord för mig då jag inte varit sjuk. Har i och för sig varit ute med hunden och gått.
Men Caesy är 11år så det går inte lika snabbt som förrut. För i tiden var det Caesy som var ute och sprang med mig nu är det tvärt om.

Inga kommentarer: