fredag 26 november 2010

Ja då var man ett år äldre igen då.

Fick ett trevligt vaknande av Eva som kom med lite sköna presenter i morse.



Hitta lite roliga bilder på nätet angående det ämnet.
Jag har ju taskig humor så den här tyckte jag var lite skön.....


Ja nätet är fullt med konstiga grejer.


Börjar nästan känna mig lite gammal.


















Men jag ska inte klaga. Allt går åt rätt hål nu både i arbetslivet, familjen och på cykeln så det kan inte bli mycket bättre. Får tacka alla som har gratulerat mig idag också. Det värmer.

Ikväll drar jag och Eva till Linköping för att hälsa på Mats och Karin och deras lilla Tyra. Ska bli riktigt kul.

4 kommentarer:

STIZZE sa...

Grattis på födelsedagen! Jag fick precis höra av min nya kollega Kicki Andersson att hon jobbat tillsammans med dig på HP förr, roligt sammanträffande ;)

Eva sa...

"Fick ett trevligt vaknande av Eva som kom med lite sköna presenter i morse." Hmmm... ja du det där lät ju...! ;)

Per Kumlin sa...

Tack Stefan, Ja Kicki och jag satt på helpdesken för Ericsson i typ hur många år som helst förrut;o) Hälsa från mig.
Eva vilken fantasi du har....;o) Vad tänkte du på egentligen;-)

Christian Andersson sa...

Kommer ni förbi Borensberg nåt oxå?