måndag 8 november 2010

Trött dag

Har känt mig riktigt trött och seg idag. Har inte kommit ut på någon löpning som jag brukar på måndagarna så det får bli i morgon istället. Har försökt få tag på ett framväxelreglage till crossen då det gick sönder i söndagens krasch.

















Fan jag som skulle hålla i pengarna nu, det här var ju inte riktigt planerat.....
Har bytt SPD klossarna till dojjorna också då de börjar kännas riktigt slitna. Tur att jag hade ett par på lager.

Nu blir det snart natti natti för jag är helt slut.

2 kommentarer:

Jonas l sa...

Hur går det med reglage då? Inte intresserad av ett par Shimano 105reglage eller? Säljer helst både vänster och höger men skulle kunna sälja bara vänster för en 600kr inkl frakt. 900kr för båda annars. Bra skick

Per Kumlin sa...

Tack för erbjudandet. Jag har redan fixat crossen så den är tävlingsklar och fin nu.