fredag 25 februari 2011

Lite TC och styrka och i morgon blir det skidor vid Brantebrink om någon vill med

Blev 3st 4min intervaller på 415watt på TC innan frukost. Sen blev det av till jobbet. Avverkade även 1timme på gymmet innan lunchen. Där var jag inte riktigt lika stark. Blev bara 100kg på knäböjen med stången i 4 set om 5 reps. Blev lite mage och ryggövningar och körde lite i maskinen för baksidan av låret.
Har kommit igång skapligt bra på jobbet nu också.
Igår så gjorde jag min första rättelse för våran interna hemsida utan att behöva fråga någon. Kändes riktigt kul att äntligen kunna felsöka något och hitta problemet och rätta till det helt själv.
Det var i och för sig ett grymt lätt problem men ändå, ett steg i rätt riktning.
Den här lilla kodsnutten hitta jag felet på och rättade så att den sorterade våran aktivetietkalender efter dagens datum.

private void ActiveList_Filter(object sender, FilterEventArgs e)
{
      var pages = e.Pages;
      for (int i = pages.Count - 1; i > -1; i--)
     {
            DateTime when = (DateTime) pages[i]["When"];
            if (when.CompareTo(DateTime.Today) < 0)
           {
                 _implementedActivities.Add(pages[i]);
                 pages.RemoveAt(i);
           }
     }
}
Har även lyckats uträtta ganska mycket idag också på egen hand så det kanske börjar släppa lite.
 
I morgon så hade jag tänkt att åka skidor. Antagligen med start i vid Brantebrink om någon vill med. Hade tänkt dra hemifrån vid 12 tiden ungefär.

Inga kommentarer: