onsdag 23 februari 2011

Korta och hårda pass idag

Idag blev det ett kort och hårt morgon pass. Körde en halvtimme totalt men det blev bara 15 min på 350watt. Hade tänkt köra 20 men började bli lite seg och hade inte riktigt motivationen som igår.

Innan lunch blev det 1 timme styrka också. Lyckades köra 105 kg på knäböjen med det blev bara 5 reps om 2 set på slutet, de första 4:a seten körde jag bara på 100 kg.
Blev lite rygg och magövningar med fria vikter också.

Har varit kvällsevenemang på Qbranch ikväll också. Det var storchefen Rune som höll föredrag om alla smutta förträffligheten med iTunes, iPad och iPhone och det digitala hemmet;-)
Ja papper och pärmar börjar bli ganska gammalmodigt nu när det digitala molnet börjar ta över.

2 kommentarer:

STIZZE sa...

Nybohovsbacken ikväll? Jag är där 17:30

Per Kumlin sa...

Hade inga planer på att åka där idag men jag ska ändå hem den vägen så jag kanske hänger på någon intervall.