söndag 20 februari 2011

Tröt dag

Idag var en riktigt trött dag. Lyckades inte ta mig ur sängen förrens runt 11. Lille Oskar har fått för sig att han ska ha mat varje timme. Och fort ska det gå, han börjar ge sina små signaler genom att sätta fingrarna vid munnen eller att smaska med munnen. När väl han har börjat med det så har Eva typ 3 sekunder på sig innan han börjar skrika. När han är klar med maten så är det dags att skita och ibland lägga en spya. Så har det varit de senaste dagarna men nu verkar han lugna ner sig lite igen:-) Oskar Försökte mig på lite träning idag också men det var lönlöst. Hade först tänkt köra distans men då jag kom upp så sent så fundera jag på att köra 4*4. Körde knappt 2 intervaller på 409watt sen gav jag upp. Hade ingen motivation eller ork alls. Då jag vill ha kul när jag tränar så hoppa jag av cykeln och kasta in handduken för dagen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis.....visste inte att ni hade blivit föräldrar. Tjo hoo//Jeppe

Per Kumlin sa...

Tackar, Ja det var dags att bli vuxen nu...;-)